Rubriken får inte bestå av enbart blanktecken

BLÄ! imorrn 8.30 är det dags för nationellt prov i engelska b äckel. Måste få minst vg på alla delar om det ska sluta i mitt betyg som jag vill ha 8-) Borde kanske ha förberett mig lite, men jag har inte orkat.

Imorrn är det öppet hus, vilket inte heller ska bli allt för roligt. men det finns ju godis på byggsidan, så det är väl var jag tänkte hänga ;D

Hum fredag mot stockholm och spana på olika högskolor. Jag vill inte gå på nån av dem. Men jaja. jag och sannster gangster lyckas ju alltid få till roliga dagar av sånadär skitsaker! Man får säkert gratisgodis, nyckelband, linjaler whatever som dendär "gymnasiemässan" i borgsmos gympasal :D Någon som kommer ihåg? :P Hahaha, vi små 15 åringar tyckte att vi var sjukt coola när vi sprang runt där o snodde pennor m.m

Jag borde väl sova snart. men jag har druckit för mycket cola och varit ute och fått drisk luft allt för sent så jag är pigg som en lärka. Som tur är har jag mina älskade scrubs avsnitt <3

Vi ses i vimlet på ebersteinskas öppet hus bland alla äckliga 92or / CHARLSIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0