Saknad

Jag saknar Hultsfred 05, 06 & 07. Men mest 06 för då drack vi persikoöl. Jag älskar det och jag hatar att systembolaget har tagit bort skiten!

Jag saknar frackveckan för det va så satans kul o vara full dygnet runt i en hel skolvecka och vara äcklig och skämma ut sig.

Jag saknar ayia napa för att jag älskar allt där nere, värme snygga människor & fest!

Jag saknar min 18års dag när jag va full typ hela dagen och vi gick ut på kvällen (EN MÅNDAG) och hur jag spydde, tappade nycklarna & fick mamma på dåligt humör. OCH ASTI!

Jag saknar gamla tider. nyår på motorklubben t.ex. 14-15 år var en jävligt kul tid, även fast jag inte alltid erkänner det!

Jag vill inte bli stor & seriös! Jag vill inte börja på nån dum högskola! Jag vill inte vara ansvarsfull & mogen! Jag vill inte jobba! Jag vill inte göra läxor! JAG VILL SOVA & SAKNA ALLA BRA GÅNGER. HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0