Bye bye old memories ;(

Nu är det gjort, jag har sålt min frack. Fracken, västen, byxorna, båda flugorna och båda handskarna är borta, tagna ifrån mig. Det känns lite hårt för det gjordes mycket skoj i den där utstyrseln, och äv

None

en fast minnen sitter i hjärnan så sitter de ju lite i plagget också? Det var så svettigt och äckligt att ha på sig den varma, ofräsha, långa tygbiten, men det var värt de. Ingen som går på en annan skola än eber förstår vad jag menar för de flesta tycker det är luffigt, men jag gillar det. En orsak till att vara bakfull i skolan med alla andra som också är bakfulla, trötta och svettiga. GEMENSKAP.

Det var dock en värdig yngling som köpte fracken av mig, Ida, en teknist. Hon är cool så hon är värd att bära pinsamhetsfracken som jenni en gång i tiden bar! För vidare coolheten i den nu Ida! ;D

Som sagt minnen, det är ett år sedan nu. Känns visserligen som en längre tid men ett år har gått, vi hade kul och nu är det nästa gängs tur. Vi borde dock ha en reunion? :O

Whatever, palla älta stuffs. Vill också påpeka att jag läste mina gamla inlägg från 07 och jag tycker verkligen inte att dom är värda att läsas av er. Nu förstår jag att ni nyfiket kommer vilja titta, men gör inte det. Jag är absolut inte samma Jenni det här året som jag var då konstigt nog? Jaja, jag har väl blivit torr och tråkig och mognat lite halvt. USCH!

Nu ska jag posta mina 10 cvn och ansökningar o sen ska jag äta mat. BYE BABES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0