det är fortfarande samtal före. tack för att du väntar

Här sitter jag och hör ringsignaler blandat med meningen ovanför, USCH! Varför har man inte någon ljuv musik och en gullig tjej som säger "du har nummer 145 i kön vi tar snart emot ditt samtal"? Jag har suttit och hört dendär jävla kärringen i 20 minuter nu och vet inte vilken plats jag är på eller hur lång tid det tar att komma fram. Och jävla pip signalen gör livet inte bättre! FUCK TELE2 VISION!

Men men, min nya box it's on its way och snart får jag börja se på hederlig tv igen, efter bara sisådär 1½ månad 8-) Klassiskt av Jenni herself att skjuta upp sina problem så långt som möjligt. Nu är det bara lampan i vardagsrummet, lampan på toan och eluttaget kvar att fixa. Plus skriva över lägenheten på moi och ansöka om bostadsbidrag (Y) Som sagt, jag är hon som samlar sina problem på hög.

Nu på förmiddagen har jag varit med min mormor på stan och fixat och trixat på banken och telia. Vi tog även en fika och jag åt världens godaste blåbärsbulle! Jag skämtar inte när jag säger det, alla som kan borde gå till lindahls och köpa den för den va gudomlig!

Idag blir en seg dag med tvätt och städning. Jag kanske får för mig att åka och handla också men det får vi väl se hur det blir med den saken.

Måste bara säga att Batman är bäst, såg 1an igår 3 gånger på rad. Haha, sjuk som jag kan vara. That's me. Nu ska jag ta tag i livet.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0