Hej igen? ;O

Haha, okej. Nu kör vi det här från början. Hur många gånger har jag inte sagt det för visso? Men eftersom jag leker arbetslös och fördriver min tid med att göra ingenting så WTF?! Right?

Jag minns inte riktigt hur hela den här faderullan går till, men så småning om löser väl det sig också, som sagt; TIDSFÖRDRIV.. Det här blir nog det första "riktiga" jag skriver sen skolan slutade. Visst msn, men där känns allt bara så förkortat och slabbigt på något sätt. Så nu till riktiga meningar med punkter, kolon och kommatecken, YIPPIE!

Idag sitter jag och pillar med mitt CV för jag måste ha ett jobb mina sista två månader här i kära svedala, hur lätt det kommer bli är en annan historia. För vem i h-vete vill anställa någon i enbart två månader? I know I wouldn't. Så om någon känner sig uppmanad av det här, give me a call? :)

Jag drömde om ICA Nära Träffen inatt. Alla var med förutom Marie och Minna för dem hade redan fått bättre jobb. ICA var sjukt mycket större och allt gick skitbra för alla. Hej abstinens av för mycket fritid, ja?

Jaja, nu ska jag väl försöka hitta en passande bild (antagligen en av mig själv) och sedan fortsätta mitt CVande och jobb sökande.

Nu; näsan ner i mitt älskade word-dokument
Bara för att jag har tagit studenten och jag saknar er lite grann. Tänk typ frackveckan? Jaja, innan vi alla sticker kanske vi kan ses. Får ta tag i det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0