Men vafan nej?!

Okej, mitt liv börjar verkligen urarta, om man ens kan kalla dethär ett liv just nu alltså! Igår gick jag runt hela ågelsjön och lyssnade på samma låt hela tiden, i brist på annat att göra. Visst, det spöregnade, visst jag blev blöt, visst jag fantaisterade om cristian bale = pissigt jävla liv.

I förrgår bakade jag bröd, i brist på annat att göra. Ofta! Jag som hatar köket i alla dess former ställer mig och bakar. Ja som sagt, det börjar verkligen urarta nu, någonting måste hända snart.

Jag får krupp av att vara arbetslös, det passar inte mig det minsta! Jag började bli nervös för London igår också, jag som har varit coollugn hela tiden. OH verkligen att mitt liv är piss. När alla andra jobbar / börjar skolan sitter jag och glor, bakar eller är ute och går på promenad. NICE LIFE, not! Alla som tror att ledig är nice, tro mig efter 1 vecka får man panik.

Någon mer som är arbetslös och vill starta upp någon bra hobby med mig? Som vill ta mina dräggiga kommentarer och umgås med mig 24/7 så jag inte blir så rastlös som jag är just nu? Vi kan typ bygga modellflygplan, lägga pussel, sjunga och spela gitarr på stan, vad som helst! Jag hakar allt!

Och igår var jag och hämtade min nylagade kamera, nu blir det bilder av bara fan igen! bästa linsen nu! ;D MOAHAHAHAHA.

Och snälla, sluta tro att du kan få mig när du vill?
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0