WHAT THE FUCK?

Oh herregud, vad ska jag göra nu? Haha det är ju typ redan superdupermegabestämt att jag ska flytta till London nu i slutet av oktober, men så igår kväll så får jag ett mejl om att jobbet jag sökte på en klubb i Thailand i typ juni har gått till mig. Fatta, till mig? OJ? De vill att jag ska börja omgående och får vara kvar hela vintersäsongen, alltså ändå till fucking mars? :O Lönen är på 12 000 i månaden och fatta solbrännan.

Jag har sagt så många gånger innan att jag inte gillar Thailand, och det står jag fast vid. Jag skulle aldrig sätta mig och åka dit på semester ännu en gång, men att jobba där gör mig inte ett jävla piss.

Nu är jag ledsen och jag vet inte vad jag ska göra. BAH?! Jag behöver hjälp, vad skulle ni ha gjort? Lovisa kom hem och hjälp mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0