Why so serious?

Igår blev det inget party, gott folk. Istället var det batman, the dark knight som stog på schemat.

Det hela började med att jenni, snäll som hon är, åker ut till åby och för att hämta sina tre vänner viktor, philip och linus. Fåfänga som killarna är så tar det 10000 år för dem att bli klara så vi fick speeda in till stan för att hinna. Bion började kvart över 9 och vi var väl där typ 5 i halv, men det gjorde ingenting för vi missade bara skitreklamen :)

Filmen var iaf den bästa jag sett på länge, och även om jag egentligen inte vill erkänna det så slår den prins caspian lätt! Allt snack om att heath, i rollen som jokern, ska få en oscar är ju så sjukt sant. Han gör verkligen bästa prestationen i filmen och blir vid visa tillfällen väldigt ruskig. Hela filmen är så sjukt bra inspelad och fångar verkligen rätt vinklar i allt, även om det sägs vara med 21 (?) st fel i hela rullen. Sen så är det ju aldrig fel att spana in min man Cristian Bale heller. Vi ska gifta oss en dag, även om han misshandlar kvinnor. Han är snygg!

Idag ser vädret ut att ta sig ganska bra så jag känner att det är dags för en liten walk in the sun, eftersom det inte har hänt på över en vecka nu! ;O

Ikväll var det nog tänkt så att jag skulle sitta hemma hos sandra och bara mysa och snacka skit. Fast det förstås, killarna ska ju supa som fan så man kanske ändrar sina planer under dagens gång. Jag var ju faktiskt nykter igår?

Så nu ska jag iaf gå ut i friska luften, gör det ni med. Datorn finns kvar i vinter, det gör inte värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0