Hej babes..

Bilddagboken har tagit över mitt internetberoende ett tag, men det har inte stillat min hunger. Jag behöver någonstans att slå ut mina tankar. Sak samma ifall någon läser det, I don't need any publicity. Allt bara går omkring i huvudet på mig. Allt händer samtidigt, men ändå utslaget på så många månader. Jag behöver ett break, men det finns inget utrymme för det.

Jag behöver väl inte hänga ut mitt privatliv i detalj, de som behöver kunna det finstila kan det redan.
Mitt jobb, där jag har jobbat i 3 ½ år, har nu gått i konkurs. Ikväll avskriver jag mig själv jobbet. Visst, de var bara ett jobb, men det har kommit att bli som en extra familj för de flesta av oss. Stamkunder, personal, snorungarna utanför.. Jag kommer sakna det.

Nu sitter jag här, med inga pengar, en lägenhet och en studentvecka upcoming. BAH. Jag är arg och trött, men orkar inte ta tag i det.

Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0