Toppar varje gång...

Håret är borta.. Kort hår = Cool Charls, Långt hår = Stekig Jenni..
Igår var vi i linköping på ingrosso & angello, blueheaven sviker aldrig.
Jag slutar dock aldrig förvånas av oss. Jag blev indragen på toaletten och bjuden på kokain(jag tog självklart ingenting), vi drack jävla Möet hela kvällen och vi var inte hemma förens halv 8 imorse.. Jag har inte så mycket minnen, men det var en bra kväll, förutom vissa incidenter som alltid tycks dras till oss. Haha, sämsta. Nu har jag lyckats dra på mig nån jävla förkylning/feber, vi som skulle städa ica idag. men men.. whatevah..

Mitt jävla msn funkar inte heller. SKIT MSN. de har hänt nått med min CP-dator.. någon som är bra på sånt? Jaja, nu ska jag nörda vidare med allt internet har att bjuda på, mobilen is the way to get me.. PUUSS BABES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0